|
Post by Robin Liljenberg on May 23, 2010 9:20:57 GMT 1
Det är lika bra att alla lägger upp lite förslag på datum när de kan spela nästa gång. Oskar är i Stockholm till och med fredag 28:e. Jag kommer att vara upptagen på fredagen den 28:e och lördag 29:e men har inga inplanerade arbetspass efter det. Förhoppningsvis får jag mitt arbetsschema för sommaren i veckan som kommer. Så det är först efter den 29:e maj som det är aktuellt att planera in några datum. I och med att Micke har mycket att göra med bandet inför deras Danmark-spelning föreslår jag att han lägger upp lite datum som preliminärt skulle kunna funka så kollar vi andra om vi kan då.
|
|
micke
New Member
|
Post by micke on May 23, 2010 11:37:38 GMT 1
Vi har ju spelningen den 29:e och kommer att spendera hela den 30:e i en buss på väg hem. Veckan därefter skall dock vara lugn, vi kommer med största sannolikhet att en veckas semester från varandra i bandet då det blivit väldigt mycket på sistone.
|
|
|
Post by Robin Liljenberg on May 23, 2010 12:18:41 GMT 1
I så fall tycker jag att vi planerar in ett spelmöte i första veckan i juni (nästnästa vecka). Jag har fått mycket skrivet till Stjärnskådarnas system så vi kan spela långa och många spelpass. Kan bli kul att få utforska lite också!
|
|